پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز پویش «لبخند احسان» در محله کم‌برخوردار میاندورود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندورود، حجت‌الله هادیان امروز در مراسم آغاز به کار پویش « لبخند احسان» که قرار است توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج جامعه پزشکی در محله کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر شهرها اجرا شود، در محله شهید آهنگری شهرستان میاندورود گفت: در محله آهنگری شهرستان میاندورود پویشی را بنیاد احسان با نام لبخند احسان آغاز شد که در این پویش خدمات دندان‌پزشکی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گروه‌های جهادی در حال اجرا دارد.

وی با اعلام اینکه انشاءالله این طرح در سایر محلات استان اجرایی خواهد شد، گفت: در این محله حدود ۳۰۰ نفر ساکن هستند که روزانه افراد مختلف در حال دریافت خدمات هستند.

علی طالبی فرماندار میاندورود نیز در این زمینه اظهار کرد: حسب دستور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین بازدیدی که به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان از محله کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر شهید آهنگری واقع در شهر سورک شهرستان میاندورود داشتیم، مقرر شد چندین کار به موازات هم انجام شود.

وی با بیان اینکه یک موضوع بهسازی و ساماندهی این محله بوده که در دستور کار قرار دارد، افزود: موضوع دیگر بحث شناسایی خانواده‌های نیازمند و افراد متوسط به پایین توسط دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان میاندورود بیان کرد: بحث دیگر ارائه خدمات رایگان بوده که امروز ارائه خدمات بهداشتی دهان و دندان به گروه‌های هدف توسط دانشگاه علوم پزشکی استان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام راحل و مرکز بهداشت شهرستان درحال انجام است.

این مسوول اضافه کرد: همه دستگاه‌ها پای کار هستند و در این زمینه تقسیم کار خوبی انجام شد.

طالبی یادآور شد: شهرداری، بهزبستی، کمیته امداد و همه ارگان‌ها براساس برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت وارد عمل شدند تا بتوانیم این محله را  ساماندهی و بهسازی کنیم.

وی افزود: براساس طرح توانمندسازی محلات، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، سلامت، بهداشتی و اشتغال‌‌زایی مناطق کم‌برخوردار حاشیه‌ شهرها دیده شده است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.