به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران گفت: پروژه لیست هوشمند حق بیمه، با هدف متمرکزسازی تمامی مراحل ارسال و پرداخت لیست حق بیمه کارگاهها، تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه، جلوگیری از ایجاد و انباشت بدهیهای بیمهای کارفرمایان با فراهم شدن امکان ارائه بازخوردهای نظارتی و کنترلی به کارفرما در زمان آمادهسازی و تکمیل لیست حق بیمه، طراحی و اجرا شده است.
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسن فلاح امروز در جمع خبرنگاران، در مورد پروژه فهرست هوشمند حقبیمه اظهار کرد: طراحی و ساخت پروژه هوشمندسازی لیستهای حق بیمه ارسالی کارفرمایان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و با توجه به گستردگی و اهمیت پروژه، پس از طی کردن فازهای آزمایشی در شعب مختلف کشور به صورت کامل عملیاتی و مطابق برنامهریزی انجام شده از هفتم خردادماه ماه در تمامی شعب تأمیناجتماعی سراسر استان مازندران اجرایی شد.
وی افزود: کارفرمایان تا ۲۰ خردادماه نسبت به ارسال لیست اقدام کنند تا در صورت بروز مشکل و نیاز به مراجعه، همکاران تامین اجتماعی مازندران فرصت کافی جهت رفع مشکل داشته باشند.