پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور از دقایقی قبل در مازندران با رقابت ۲۰۰ کشتی‌گیر آغاز شد.

علی باقری امروز ۱۹ مهرماه در آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور که در سالن سردار شهید سجودی بابل در حال برگزاری است با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و همدلی بین کارگران است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما فعال کردن ورزش کارگری در واحدهای تولیدی و کارخانجات است که این اتفاق می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

وی با اعلام اینکه توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه قرار دارد، گفت: برگزاری مسابقات و لیگ‌های کشوری یکی از موضوعاتی است که در راستای ایجاد انگیزه در بین اقشار کارگری و کارخانه‌ها در حال برنامه‌ریزی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری در استان پرداخت و بیان کرد: هیات‌های ورزش کارگری نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران مورد توجه قرار دهند، بلکه باید نگاه ویژه‌ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشند.

باقری گسترش فرهنگ سازی و فعالیت‌های ورزشی را در برنامه‌های روزانه کارگران مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات شهرستانی، استانی و ملی می‌توان به این امر دست یافت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور طی ۱۹و ۲۰ مهر ماه در بابل برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات که ۲۰ استان کشور شرکت کردند۲۰۰ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها با تصمیم کمیته فنی، به مسابقات کشتی کارگری قهرمانی کشور و مسابقات کارگری جهانی اعزام می‌شوند.

باقری با اعلام اینکه افتتاحیه و اختتامیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور با حضور مسئولان شهرستانی استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، هیات ورزش کارگری استان و اداره کل ورزش جوانان استان مازندران برگزار می‌شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.