پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان/اجرای طرح آبرسانی برای یک هزار روستا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدامیرحسین مدنی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از کارخانه سلولزی در جویبار با اعلام اینکه ۱۳۰ کارخانه و بنگاه نیمه‌تعطیل در کشور با مشارکت ۵۰ درصدی مردم و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به چرخه تولید باز می‌گردند، اظهار کرد: تولیدکننده هر زمانی که به شرایط مناسب اقتصادی برسد، همکاریش را با بنیاد می‌تواند قطع کند.

 

 

مدیرعامل بنیاد برکت به اجرای طرح اشتغال خرد خانگی اشاره کرد و گفت: بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و برای کمک به خانواده‌های نیازمند ۶۰ هزار طرح خانگی با اشتغالزایی ۱۸۰ هزار نفر در کشور اجرا می‌شود.

 

وی افزود: با اجرای طرح مشاغل خانگی روزانه در هر استان برای هزار نفر اشتغال می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت بیش از هزار و ۵۰۰ مسجد و موسسه فرهنگی، ۱۲ بیمارستان و بیش از ۲۴۰ خانه سلامت و بهداشت در کشور  خبر داد و گفت: بنیاد برکت قرار بود هزار مدرسه در کشور بسازد که تاکنون هزار و ۹۰۰ مدرسه ساخته شده است.

مدنی از اجرای طرح آبرسانی برای یک هزار روستا در کشور خبر داد و تصریح کرد: تاکنون مشکل آب ۵۰۰ روستا برطرف شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان

مدیرعامل بنیاد برکت با  اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، از امروز توزیع ۴ میلیون بسته پروتئینی را در سراسر کشور آغاز کرده است، خاطر نشان کرد: یک‌میلیون بسته کمک معیشتی و یک‌میلیون بسته بهداشتی در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان توزیع شد که سهم مازندران ۳۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بود.

 / ۸۶۰۴۸/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.