پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی 7 روزه تعطیلات محرم در محورهای شمال/ یک‌طرفه شدن کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم به‌طوری‌که تردد خودروها در برخی مقاطع محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی 7 روزه به‌مناسبت تعطیلات محرم از ظهر امروز در محورهای شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت دو بامداد روز بعد و همچنین از ساعت ۶ روزهای پنج‌شنبه، جمعه، شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز همچنان در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه طی روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده از مسیر شمال به جنوب در محور هراز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت  همچنان از محور کندوان اشاره کرد و یادآور شد: امروز تردد خودروها از سمت جنوب به شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه در محور کندوان طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از سمت جنوب به شمال و طی روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ رور یک‌شنبه از مسیر شمال به جنوب ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری و همچنین مدیریت بحث سفر، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.