پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در محورهای مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک مقطعی سنگین در محورهای کندوان و هراز هستیم.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه هستیم که بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید فطر از فردا در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت تا ساعت 6 روز شنبه 10 خرداد ماه از محورهای هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه 6 خرداد و همچنین از ساعت هفت روز چهارشنبه هفتم خرداد تا ساعت 12 روز شنبه 10 خرداد ماه امسال ممنوع است.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز دوشنبه پنجم خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 9 خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز همچنان از محور کندوان ممنوع است، ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای پنج‌شنبه یکم، شنبه سوم و یک‌شنبه چهارم خرداد تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا دو بامداد روز بعد از کرج به‌ سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای دوشنبه پنجم، پنج‌شنبه هشتم و جمعه 9 خرداد تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 8 تا 24 روز شنبه سوم خرداد از جنوب به شمال و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه پنجم و جمعه 9 خرداد ماه از سمت شمال به سمت جنوب ممنوع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی محدودیت‌ها درصورت اقتضای ترافیکی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل سوختی و مواد فاسدشدنی نمی‌شود البته موتورهای انتظامی و امدادی استثنا هستند.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: محدودیت‌های مقطعی درصورت نیاز اجرا می‌شود.

 /86034/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.