پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در نخستین هفته تابستان در محورهای مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده تونل تکاور محور هراز به‌صورت پرحجم و در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: همچنین در محدوده سه راهی چلاو محور هراز شاهد تردد پرحجم کامیون و کامیونت‌ها هستیم؛ به‌دلیل اینکه محدودیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت 12 امروز آغاز می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه در دستور کار نداریم.

وی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان این است با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و توجه به توصیه‌های پلیس و راهداران سفر خوبی را برای خود را رقم بزنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.