پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

0

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، «علیرضا قدمی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال  می‌شود.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 6 تیرماه تا روز شنبه 9 تیرماه از محورهای «کرج – چالوس، فیروزکوه» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، یادآور شد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع  است.

قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور «کرج – چالوس» ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 8 تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی  تصریح کرد: در محور هراز تردد همه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 6 تیرماه هم‌چنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.