پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به اینکه شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم، اظهار کرد: معمولا چهارشنبه‌ها شاهت افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم و هرجه به ساعات پایانی روز نزدیک می‌شود بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش در محورهای کوهستانی، گفت: باتوجه به این هشدار تاکید ما به رانندگان توجه به توصیه‌ها و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به اینکه بارش‌ها را داریم لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد: انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محورهای کرج-چالوس و سوادکوه و هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد همه کامیون‌و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای پلیس، گفت: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها برای حفظ سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان ضروری است‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/ض


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.