پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی جوانان نکا

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سفر استاندار به نکا و بازدید از شهرک صنعتی و دیدار با کارآفرینان شرق مازندران در آغازین روزهای تابستان گرم توفیقی برای تبادل نظر در بخش اقتصادی و صنعتی در این منطقه بوده است تا صنعتگران و کارآفرینان این بار بدون واسطه به بیان دغدغه‌های خود بپردازند.

استاندار مازندران گفت: از یکی دیگر از واحدهای تولیدی استان بازدید شد و فرصت‌های مجموعه و امکاناتی که باید در اختیار مجموعه قرار گیرد بررسی شد و تولیدات مواد غذایی امروز یکی از مهمترین مولفه‌های رشد اقتصادی استان به‌شمار می‌رود که به دلیل نیازهای کشور و بین‌المللی است.

سید محمود حسینی‌پور اظهار کرد: از دیگر مباحث مطرح شده ، روند ساختار اداری استان و تحولات بانک‌ها و تصمیماتی است که کارگروه‌های تخصصی گرفته و ضمانت اجرایی ندارد از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان و کارآفرینان بود که در این بخش ما در مبارزه با فساد مصمم هستیم و در همین راستا تیم حرفه‌ای در این بخش دعوت شده و تلاش داریم تا داشبورد مدیریتی مدیران ایجاد شود تا کسی نتواند از مسیرهای اخذ مجوز سوء استفاده کند.

وی افزود: دارای ظرفیت بالایی در استان مازندران هستیم و مراکز تولیدی باید با عبور از موانع و فساد برای توسعه گام بردارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت مردمی در مبارزه با فساد اداری پیشتاز است، خاطرنشان کرد: ساز و کارهای ساختاری برای مبارزه با فساد در مازندران انجام و برای صدور مجوزها برنامه مفصل و کارگروه حرفه‌ای کشور دعوت شد تا با عبور از وضعیت موجود با رفع موانع برای توسعه گام برداریم.

حسینی‌پور گفت: تولید مسیر خود را پیدا می‌کند و مشکلات کارگری و بانکی برطرف می‌شود و نباید با دخالت دستگاه‌ها فساد ایجاد شود.

وی افزود: باید همه تولیدکنندگان مازندران و مسؤولان کمک کنند تا از این شرایط خارج شویم که در شرایط متوسط قرار داریم و با یک فرایند حرفه‌ای و همکاری و همدلی انقلابی در مجموعه مدیران و تولیدکنندگان استان مازندران، این استان را با شعار «مازندران قوی» به حد واقعی برسانیم که با تلاش مدیران تولیدکنندگان و مدیران با عبور از محدودیت‌ها برای آینده‌ای روشن حرکت کنیم.

به گفته استاندار مازندران، امروز در بخش اشتغال دغدغه داریم و باید تکلیف اشتغال جوانان و افراد تحصیلکرده روشن شود که در موضوع دانش‌بنیان در بخش نوآوری کارخانجات ایجاد می‌شود تا جوانان تحصیلکرده در این بخش فعال شوند و دغدغه‌ها و رنج بیکاری خانواده‌ها و جوانان بیکار برطرف شود.

*آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن ملی جوانان نکا

استاندار مازندران همچنین در آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن جوانان نکا اظهار کرد: تأمین مسکن یکی از سیاست‌های قطعی دولت مردمی سیزدهم است و مقرر شد تا در شهرستان نکا سهمیه ۴ هزار واحد تا پایان دولت سیزدهم اجرایی شود که کلنگ‌زنی ۵۰۰ واحد انجام شد و باید به سمت آماده‌سازی زمین‌های بعدی رفت و بحث و مشکل زمین برطرف تا تعهد به مردم عمل شود.

حسینی‌پور گفت: اکنون وقت کار است و باید همه وارد کار شده و در سطح شهرستان‌های مختلف مازندران تأمین مسکن ملی جزء وظایف اجتناب‌ناپذیر همه مسؤولان باشد.

وی با بیان اینکه اکثریت زمین‌ها برای احداث مسکن ملی جوانان در استان مازندران تأمین شده است، خاطرنشان کرد: بخش کوچکی از زمین‌ها باقی مانده و باید به سمت اجرا حرکت کرد که تأمین مسکن امنیت اجتماعی است و ارتباط مستقیمی با امنیت اجتماعی جامعه دارد و محلی امن است.

استاندار مازندران افزود: باید نیازهای مردم در بخش مسکن برطرف شود و این پروژه مسکن ملی جوانان نکا تا دو سال آینده براساس قرارداد اجرایی و به اتمام می‌رسد.

حسینی‌پور اظهار کرد: در بحث مسکن ملی، مهندسی و استحکام ساختمان و رعایت همه جوانب استحکام ضرورت دارد که مهندسان ناظر با نظارت حداکثری وارد و پیمانکاران توجه کنند که آنچه تحویل مردم می‌شود، نمونه باشد.

وی گفت: رضایت مردم مهم است و هر کسی بتواند رضایت مردم را جلب کند، رضایت خداوند را جلب کرده و لذا برای رضای خداوند باید برای مردم تلاش کنیم.

 /۸۶۰۰۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.