پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز طرح پویش آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در مازندران

0


غلامرضا عشریه مسؤول ستاد دیه استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری از آغاز طرح پویش آزادی ۱۱۰ زندانی مازندران در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: ۴۰۲ زندانی جرائم غیرعمد مشمول ستاد دیه در مازندران داریم که به‌دلیل مشکلات مادی این زندانیان این پویش راه‌اندازی شد.

وی اظهار کرد: مقرر شد با استفاده از فضای معنوی ماه رمضان ۱۱۰ زندانی را در پویش آزادی قرار بدهیم تا با کمک مردم موفقیت حاصل شود‌، در این خصوص کارگروه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط استاندار مازندران با حضور سازمان‌های مختلف تشکیل شد.

عشریه با اشاره به اینکه در اجرای این پویش هر مازندرانی می‌تواند نقش داشته باشد،گفت: بدون حضور و مشارکت مردم موفق نخواهیم بود، در درجه اول به‌دنبال ایجاد سازش بین زندانی‌ها و شاکیان هستیم.

مسؤول ستاد دیه استان مازندران در ادامه اعلام کرد: ارزش ریالی بدهی این زندانیان به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌رسد، ما خوشبین هستیم و می‌دانیم مردم استان همچون همیشه حماسه خلق می‌کنند و به امید خدا این بار  ۱۱۰ زندانی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ آزاد خواهد شد.

این مسؤل در پاسخ به این سوال ما در خصوص اینکه این پویش تاکنون تا چه حدی موفق بوده و پیش‌بینی‌ها به چه صورت است؟ بیان کرد: پویش آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است، در حال حاضر نمی‌توانیم آماری ارائه کنیم چرا که برخی از آزادی‌ها به‌واسطه بخشش صورت می‌گیرد، برپایی گلریزان بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.