پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز از فردا در مازندران

0

نادعلی کهنسال، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه امسال شروع و تا ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

او افزود: در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح، جلسات مختلف هماهنگی با تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی و … برگزار شده است.

کهنسال گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این طرح نظارت بر مراکز عمده نگهداری کالا شامل سردخانه ها، بنادر، انبارها، میادین میوه و تره بار جهت تامین و توزیع کالا‌های اساسی از قبیل خرما، شکر، مرغ، گوشت قرمز، میوه و تره بار با هماهنگی جهاد کشاورزی خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه نظارت بر شرکت‌های پخش و عمده فروشان از دیگر اهداف این طرح است، از تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده مورد نیاز عموم مردم (البسه، کیف و کفش، آجیل، میوه و تره بار و شیرینی و …) در زمان اجرای این طرح خبر داد.

کهنسال افزود: واحد‌های اقامتی، پذیرایی، گردشگری و حمل و نقل کالا مورد رصد بازرسان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی، تقلب و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.