پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز سنجش کلاس‌اولی‌ها از پنجم تیر ماه در مازندران

0

محمد جعفری امروز درباره سنجش نوآموزان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: نوبت‌گیری سنجش از روز گذشته در مازندران آغاز شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، سنجش کلاس اولی‌ها از پنجم تیر ماه در ۳۱ پایگاه سنجش استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران  بیان کرد: البته از هفته گذشته آموزش عوامل اجرایی پایگاه‌های سنجش در سطح استان داشتیم و تمام اقلام در پایگاه‌های سنجش توزیع شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه افتتاح رسمی پایگاه سنجش استان هفته آینده در مرکز استان، تصریح کرد: امسال سنجش پیش‌دبستانی را در دستور کار نداریم.

جعفری تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونایی مهم‌تریم موضوع برای ما سلامت نوآموزان است و تمامی موارد بهداشتی در پایگاه‌های سنجش مورد توه قرار می‌گیرد و  به خانواده‌ها این اطمینان خاطر را می‌دهیم که در این زمینه نگران نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها صرفا در ساعات نوبت خود در پایگاه‌های سنجش حضور یابند و از تجمع پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: به این دلیل که نوبت‌ها به گونه‌ای تنظیم شده ، در هر زمانی یک مراجعه کننده باید حضور یابد.

 /۸۶۰۳۴/ج

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.