پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز رسمی طرح تسهیل سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ در بندر امیرآباد

0

موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در پیامی به دست اندرکاران طرح تسهیل سفر‌های دریایی، آغاز این طرح را در مناطق تحت حاکمیت بندر امیراباد اعلام کرد.

او افزود:کشور عزیزمان ایران، از جذابیت‌های بصری، تاریخی و تفریحی بالایی برخوردار است تا جایی که ایام نوروز فرصت مغتنمی را برای هموطنان ایجاد کرده تا به سواحل زیبای دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب کشور روانه شوند و با فراغ بال، اوقات مفرّحی را سپری کنند.

موسی پور گفت:بدون تردید آنچه که در این میان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست، امنیت جان کسانی است که در این ایام به مسافرت می‌روند. سازمان بنادر ودریانوردی نیز همانند دستگاه‌های دیگر متولی امر تسهیل سفر‌های نوروزی، تلاش وافری را در این زمینه انجام می‌دهد تا شهد شیرین سفر به دل و جان هموطنانمان بنشیند.

او افزود:اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد نیز با توجه به مأموریت محوله از سوی سازمان متبوع خود جهت تسهیل سفر‌های دریایی در نوروز ۱۴۰۳ در مناطق تحت حاکمیت، برنامه ریزی‌های دقیق و مدونی همچون تشکیل کارگروه طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز، انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌های فعال قایقرانی در منطقه تحت حاکمیت، برگزاری جلسه هماهنگی با همیاران ناجی و اجرای مانور “جستجو و نجات دریایی، اطفاء حریق و مقابله با آلودگی در دریا” را از هفته گذشته انجام داده تا این مهم به نحو مطلوبی در این مناطق اجرا شود.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.