پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز رزمایش کمک مومنانه در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از سخنان روز نیمه شعبان مقام معظم رهبری و تاکید وی بر رزمایش کمک مومنانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه پیش‌قدم شده و به نوعی متولی این امر شده تا این رزمایش بزرگ را به سرانجام برساند.

سپاه کربلا استان مازندران نیز علاوه بر مبارزه با شیوع کرونا در ماه‌های اخیر، رزمایش بزرگ کمک مومنانه را برعهده گرفته و در ماه مبارک رمضان این رزمایش بزرگ با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان‌ها اجرا می‌شود.

امروز آغاز مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه در مازندران است و این برنامه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

سردار بابایی در حاشیه این رزمایش در مصلای بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله اول این رزمایش در استان، امروز، فردا و شنبه و یک‌شنبه برگزار می‌شود، در مازندران حدود 57 هزار بسته با ارزش 300 تا 400 هزار تومان تهیه شده است و نخستین کمک‌های مومنانه مردم توسط پایگاه‌های مقاومت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

در استان مازندران رزمایش کمک مومنانه با اقدامات جدی و چشمگیری همراه بوده است.

وی با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی بین مردم و مسؤولان در استان ایجاد شده، افزود: به فرموده رهبری امسال یک ماه رمضان بیاد ماندنی را با کمک مجاهدانه مردم و متعهدانه مسؤولین  رقم خواهیم زد.

سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر نیز در این رزمایش اظهار کرد: به همت خیرین، مسؤولان، بسیجیان و ولایتمداران شهرستان بابلسر بیش از 2 هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان و 2 هزار و 300 بسته بهداشتی از امروز در سطح همه محلات به دست نیازمندان می‌رسد و گروه‌های جهادی توزیع این بسته ها را برعهده دارند.

 /86041/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.