پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز راهپیمایی روزقدس در دیدار علویان/ روز قدس روز التیام بغض ترک خورده فلسطین

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روز قدس روز هم صدایی جهانی در راه آرمان فلسطین و قدس شریف و یادآور درد و رنج مردم بی‌دفاع فلسطین در جنگ نابرابر مقابل رژیم تا بن‌دندان مسلحی است که با حمایت تمام قد و شرم‌آور اربابان غربی خود هیچ ابایی برای افزایش دامنه سفاکی‌هایش ندارد.

بی‌تردید راهپیمایی ضدصهیونیستی مسلمین با اتحاد عملی در روز جهانی قدس، مسئله فلسطین را به عنوان دغدغه اساسی و کانون توجه کشورهای اسلامی گوشزد می‌کند تا هشداری جدی برای حاکمان روسیاه غرب و سازمان‌های خاموش بین‌المللی در این عرصه باشد.

مردم روزه‌دار مرکز مازندران نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس، حضور یافته اند.

اقشار مختلف مردم برای آزادی قدس شریف، راهپیمایی می‌کنند، کودک و پیر و جوان از زن و مرد در راهپیمایی حضور دارند و برخی هم به صورت خانوادگی به راهپیمایی آمده‌اند.

مردم غیرتمند مازندران همچون همه مردم روزه دار کشور و مسلمانان جهان با خروش علوی خود بار دیگر خط بطلانی بر نقشه‌های اسرائیل و سرکردگان کفر خواهند کشید و فریاد اتحاد و همبستگی‌شان را به دنیا مخابره خواهند کرد.

روز قدس، روز صراط و میزان است، روزی که حق از باطل بار دیگر نشان داده می‌شود و عدالت بر مردم‌جهان‌خودنمایی خواهد کرد.

مردم‌ روزه‌دار مازندران امسال در روز قدس در مسیرهای ۶۰ گانه اعلام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران فریادهای خود را بر سر اسرائیل و آمریکا خواهند کشید و همچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در سخنانی در مورد قدس و سرنوشت قدس فرمودند « ما یقین داریم با ادامه‌ مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد؛ ان‌شاالله.» همه ما امیدواریم که این حرکات ما و فریاد آزادی خواهی فلسطین از زبان مسلمان جهان به زودی به بار خواهد نشست.

روز قدس روز حرکت، ایمان و اراده است  روزی که با ایمان‌می توان به اهداف بلندش رسید و ملت‌ما بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که برای دفاع از حقانیت فلسطین و مقابله با اسرائیل و استکبار و سرکردگان کفر تا آخر پای میدان هستند.

مردم‌مومن،انقلابی و همیشه در صحنه‌مازندران از شرق تا غرب این استان،  در آستانه روز قدس و روز جهانی مبارزه با استکبار و صهیونیست بار دیگر خواهند آمد تا امسال از مسیرهای ۶۰ گانه راهپیمایی روز قدس در استان مازندران حمایت خود از فلسطین و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و سرنگونی نزدیک  این رژیم‌منحوس اعلام کنند.

مازندرانی‌های غیور و با غیرت از دیار علویان همچون همیشه با صلابت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حاضر شدند تا لحظه های ناب وحدت و انسجام خود را به جهانیان‌مخابره کنند.

آری امروز همه ما بار دیگر به صحنه می‌‏آییم تا در روز قدس ۱۴۰۲ همگان و هم صدا با همه مسلمانان جهان گوش به فرمان رهبری و ولایت و امام راحل، نشان دهیم که حقیقت همواره روشن است، تا باطل این حقیقت حضور مردم برای دفاع از فلسطین و قدس و مظلومان جهان را واضح تر نظاره‌گر شود.

می‌آییم تا التیامی بر  بغض ترک خورده فلسطین باشیم و با صدای رساتر از همیشه مرگ بر اسرائیل و آمریکا  را فریاد کنیم.

 

 

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.