پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز تمرین اردوی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ در آمل

0


بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به آغاز کار تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ گفت: در نخستین مرحله غربالگری با کادر فنی و حمایت ورزشی باشگاه کاله آمل و فدراسیون جمهوری اسلامی ایران برای استعدادیابی به تمام استان‌ها سفر کرده‌ایم.

وی از انتخاب ۶۸۰ نفر در این استعدادیابی خبر داد و اظهار کرد: با غربالگری و بررسی انجام شده ۱۴۸ نفر از بین ورزشکاران این رشته استخراج شدند.

رمضان افزود: مرحله دوم غربالگری تیم ملی، شهریورماه تا اسفندماه سال ۹۸ انجام شد تا در  مرحله بعدی تعداد متقاضیان برای ۲۰۲۴ به ۴۸ نفر برسد.

وی  ادامه داد:  با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل بهداشتی با حضور ۱۲ نفر از ۴۸ نفر، نخستین اردو به منظور آمادگی تیم ملی در باشگاه بسکتبال کاله آمل آغاز شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: هر یک از بسکتبالیست‌هایی که در استعدادیابی شرکت کردند، هر زمان شرایط‌شان مناسب و عالی شد مجدد به تیم دعوت می‌شوند و افرادی در بین ۴۸ نفر در صورت ضعیف شدن و نداشتن معیارهای مورد نظرمان از لیست خارج می‌شوند که این روند ورود و خروج تا اواخر سال ۲۰۲۳ ادامه دارد تا در اوایل سال ۲۰۲۴، تیم بازی‌های آسیایی خود را انجام دهد.

 /۸۶۰۵۹/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.