پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز تصویربرداری مستند شهید محمد تورانی در ساری

0

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تصویربرداری مستند داستانی زندگی «شهید محمد تورانی» در ساری آغاز شد. این مستند داستانی به زندگی پربار شهید محمد تورانی، متولد سال 1336 و طلبه حوزه علمیه ساری می‌پردازد.

شهید تورانی در مسجد «مصطفی خان» و سایر حوزه‌های علمیه تحصیل کرده و فردی با سواد و فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی بوده است.

او در سال 1358 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ساری پیوست و در تمام مراحل خدمت خود، با جدیت و تلاش بسیار در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرد.

یکی از اقدامات برجسته او، نفوذ در تشکیلات گروهک منافقین در شهرستان ساری بود که با اجازه مسئولین و رعایت جوانب امنیتی، به‌طور موفقیت‌آمیزی انجام شد.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی حیدری، با صدابرداری امیر ابراهیمی و فیلمبرداری عباس قاسم‌نژاد در حال تولید است.

نویسندگی این اثر بر عهده رضا اکبریان گالش‌کلایی بوده و پشتیبانی آن را عباس زارع بر عهده دارد. همچنین، ترابری این پروژه توسط آقایان نعیمی و معافی انجام می‌شود.

مستند شهید تورانی، تلاش دارد تا زندگی و فداکاری‌های این شهید بزرگوار را به تصویر کشیده و یاد و خاطره او را زنده نگه دارد.

شهید محمد تورانی اهل روستای ایلال چهاردانگه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.