پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز به کار هاب پستی شمال کشور/ نوسازی ناوگان حمل و نقل پستی کشور

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فعالیت خط مستقیم انتقال مرسوله‌های پستی شمال کشور از مازندران به گیلان عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و برگزاری مراسم ویدئو کنفرانسی مدیرعامل پست کشور در مازندران آغاز به کار کرده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مرسوله‌های استان گلستان پس از انتقال به مازندران به صورت مستقیم به استان گیلان ارسال می‌شود و خودروهای پستی ضمن دریافت مرسوله‌های منطقه شمالی کشور زمینه انتقال مرسوله‌های استان سمنان را از گیلان فراهم می‌کنند.

مدیرعامل پست کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی در این مراسم شرکت داشت، اظهار کرد:خدمات زیادی در یک سال اخیر به ویژه از زمان شیوع کرونا توسط همکاران پستی ارائه شده است، در این ایام بیش از دو هزار همکار ما مبتلا به کرونا شده و 10 نفر هم جانشان را فدای خدمت صادقانه و تلاش برای مردم کردند.

رمضانعلی سبحانی‌فر تصریح کرد: برای توسعه خدمات پستی لازم است که زیرساخت‌های مناسب را فراهم کنیم در این مدت تلاش کردیم که در بخش زیرساخت‌ها اقدامات مناسبی انجام دهیم و در این زمینه تلاش‌های مناسبی انجام شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل پست کشور خبر داد و گفت: 40 کامیون حمل و نقل بین شهری و 400 دستگاه وانت درون شهری خریداری شده که تا پایان اردیبهشت ماه در اختیار همکاران ما قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه ۶ مرکز تجزیه مبادلات در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اولین پروژه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسیده و مابقی پروژه تا خردادماه بهره‌برداری می‌شود.

سبحانی‌فر با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای سورتینگ مکانیزه، گفت: ۶ مرکز تجزیه مبادلات در دستور کار است که اولین پروژه با حضور وزیر افتتاح شده و در پایان اردیبهشت ماه یک پروژه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و این روند تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در ابتدای سال گذشته هاب‌های پنج منطقه کشور را راه اندازی کردیم، گفت: این شیوه را در سایر استان‌های کشور هم عملیاتی می‌کنیم.

در ادامه آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به تاکید اسلام بر امانت داری، گفت: پست ضمن رعایت مسائل امانت داری باید زمینه تسریع در خدمات را هم فراهم کند.

کرمی مدیرکل پست استان مازندران هم در این مراسم، اظهار کرد: میانگین توزیع استان مازندران از مرز ۱۰۰مکان در روز عبور کرده و به بیش از ۱۵۰ مکان رسیده است.

وی با اعلام اینکه ۱۰ میلیون مرسوله در سال ۹۹ در استان جابه جا شده است و مردم استان بیش از ۱۰ میلیون خدمت دریافت کردند، افزود: ۹۷ درصد برنامه‌های ابلاغی را از نگاه درآمدی ۶۰ درصد برنامه‌های ترافیکی را محقق کردیم خدمات ما نسبت به سال گذشته از شد مناسبی برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: در سال ۹۹ بیش از ۶ میلیون مرسوله وارد استان شده که در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

 

 /۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.