پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز به‌کار نقاهتگاه بیماران کرونایی در محمودآباد

0

ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد از آغاز به‌کار نقاهتگاه بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ماه رزمایش مدافعان سلامت دو از سوی ناحیه مقاومت بسیج با حضور همه جانبه تمامی دستگاه‌ها در محمودآباد و سرخ‌رود برگزار خواهد شد.

فرماندار محمودآباد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در شهرستان انجام شد و ما نه فقط به‌عنوان مسئول، بلکه به لحاظ شرعی و انسانی وظیفه داریم تا با تمام توان در حوزه پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری اقدام عملی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برای مبارزه طولانی و سخت آماده باشند و نباید در فضای موجود کم‌کاری صورت گیرد.

فرماندار محمودآباد ضمن تقدیر از همراهی مردم شهرستان محمودآباد در رعایت الزامات ایمنی و بهداشتی خاطرنشان کرد: تقاضا دارم شهروندان عزیز همانند هفته اول ویروس کرونا را جدی بگیرند تا بتوانیم با قطع زنجیره انتقال در مقابله با این بیماری موفق باشیم.

شریعت گفت: میهمان نوازی مازندرانی‌ها در طول تاریخ زبانزد بوده اما اکنون شرایط بحرانی‌است و هموطنان عزیز باید از سفر به شمال کشور جدا پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان در حوزه اختیارات باید قاطعانه عمل کنند، یادآور شد: تا امروز تعدادی از واحدهای اقامتی در سطح شهرستان پلمب شدند و اگر هر کسی در سرپیچی از قانون قدمی بردارد، کاملا قانونی رفتار می‌شود چراکه در حوزه سلامت و جان مردم با کسی تعارف نداریم.

فرماندار محمودآباد بیان کرد: اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان نظارت جدی‌تری در حوزه تعطیلی بازار داشته باشد و غیر از مشاغل خدماتی، سایر مشاغل طبق مصوبات استانی باید تعطیل شود.

شریعت از آغاز به‌کار نقاهتگاه بیماران کرونایی در محمودآباد خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا همه شهرها موظف به تعیین مکانی با عنوان نقاهتگاه هستند تا بیماران بهبود یافته کرونایی، دوره پس از درمان را در نقاهتگاه گذرانده و سپس به خانه خود بازگردند.

وی ادامه داد: این نقاهتگاه‌ مخصوص به شهروندان محمودآبادی بوده و تحت هیچ شرایطی بیماران بهبود یافته شهرهای دیگر را پذیرش نمی‌کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.