پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز به‌کار نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل + فیلم

0

سید مرتضی حسینی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگزاری این نمایشگاه، گفت: نهمین جشنواره ملی گل و گیاه بابل با هدف برطرف کردن نیاز‌های فضای سبزی شهروندان در آستانه نوروز و زمینه حمایت شود از تولیدکنندگان گل و گیاه در این شهر آغاز به کار کرد.

او افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی سبب ایجاد شور و نشاط خاصی در شهر و بین شهروندان می‌شود و طی این چند ساله هر سال شاهد استقبال گسترده‌تری نسبت به دوره گذشته از سوی شهروندان بودیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بابل با اشاره به حضور ۹۴ غرفه از سراسر کشور در این جشنواره، گفت: در این دوره افتخار میزبانی از ۹۴ تولیدکننده گل و گیاه و فعالین حوزه فضای سبز از جای جای کشور را داشتیم که انتخاب کردند تا این نمایشگاه زمینه‌ای برای معرفی محصولاتشان به شهروندان و علاقه‌مندان باشد.

حسینی با بیان اینکه هزینه‌های این جشنواره از محل درآمدش پرداخت می‌شود، افزود: اعتباری که در سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل برای این نمایشگاه در نظرگرفته شده ۱۷ میلیارد ریال می‌باشد که ترازش مثبت خواهد بود، در واقع غرفه‌هایی که واگذار شدند و از محل درآمد‌های این جشنواره هزینه‌های این جشنواره پرداخت خواهد شد و بار مالی برای شهرداری بابل نخواهد داشت.

او گفت: تا یازدهم اسفند ماه میزبان علاقه‌مندان در سایت نمایشگاهی بابل واقع در مصلی بزرگ شهر خواهیم بود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.