پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز به‌کار قرارگاه اشتغال در مازندران/۸۷ درصد درخواست اشتغال محقق شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه اشتغال استان با اشاره بر تعهد اشتغال بیش از ۵۳ هزار نفری استان مازندران طی سخنانی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۷ درصد از تعهد اشتغال استان محقق و توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است.

وی افزود: سامانه رصد، پایش و نظارت بر اشتغال یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نظارت بر مشاغل است که در دولت سیزدهم به‌روزرسانی شده است و بر پایه آن تمام خدماتی که دستگاه‌ها و نهادها در حوزه اشتغال ارائه می‌کنند در این سامانه ثبت می‌شود.

باقری گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر نظارت، پایش و تحقق اشتغال تعهد شده، راستی آزمایی بر موارد ثبت شده در سامانه رصد با تشکیل قرارگاه اشتغال به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: قرارگاه اشتغال استان مازندران از ۵ بهمن ماه تا ۲۰ اسفند سال‌جاری همزمان با سراسر کشور کار نظارت بر تمام طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد را بصورت میدانی و حضوری انجام می‌دهد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر نظارت چند مرحله‌ای بر اشتغال وارد شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: گزارش‌های ناظرین و بازرسین از طرح‌ها جمع‌بندی می‌شود و  اطلاعات دریافتی با سامانه جامع سانار که به عنوان یک ابزار کنترل و ارزیابی مناسب در سطوح ملی و استانی است و کدهای ملی ثبت شده به عنوان شاغل‌شدگان سال ۱۴۰۱ مطابقت داده می‌شوند.

باقری  خاطرنشان کرد:  با توجه به گزارش دریافتی از سامانه رصد و اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری این قرارگاه کمک می‌کند تا صحت اشتغال ایجاد شده در استان را مورد ارزیابی قرار گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۱۸/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.