پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز به‌کار ستاد تسهیلات سفر نوروز ۱۴۰۲ در مازندران

0

مهران حسنی درباره فعالیت ستاد تسهیلات سفر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر ویژه نوروز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۱۲گانه سفر مازندران، افزود: باتوجه به ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی را به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز خواهیم داشت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: آنچه در ستاد سفر مطرح است این بوده، نوروز ۱۴۰۲ متفاوت‌تر باشد و خدمات باکیفیت با محوریت مشتری‌مداری ارائه شود.

حسنی با تاکید بر ضرورت توجه به آیین‌های نوروزی براساس فرهنگ بومی، خاطرنشان کرد: موضوع مهم توجه به نوروزگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر نوع نگاه و تمایل تجربه سفر به بحث گردشگری روستایی است که در این زمینه دهیاران به معرفی ظرفیت‌ها توجه کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: ساماندهی گردشگری کشاورزی، توجه به المان‌ها، ایجاد و فضاسازی شهری در جهت ایجاد نشاط در جامعه مورد توجه قرار دارد.

حسنی با اعلام اینکه نظارت موضوع جدی است، اظهار کرد: نظارت بر صنوف، مساجد، نمازخانه‌های بین راهی و سرویس‌ها را در دستور کار خواهیم داشت که قبل و حین نوروز اتفاق خواهد افتاد.

وی یادآور شد: برنامه تحولی باید به‌گونه‌ای باشد که این تفاوت برای مسافران قابل لمس باشد و امیدواریم سفر پرنشاط در مقصد برتر سفر داشته باشیم.

حسنی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۱میلیون نفر شب اقامت از ابتدای سال داشتیم، گفت: با این ظرفیت قطع یقین خدمات حرفه‌ای توسط دستگاه‌ها باشد؛ چراکه با قشری از گردشگران مواجه هستیم که حرفه‌ای شدند و نسبت به نیازها و خواسته‌ها کاملا آگاهی دارند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.