سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از آغاز فصل برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از آغاز فصل برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.