پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد در مازندران/ اجرای طرح تعاون برای دانشجویان مسافر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

حسین کرمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در ارتباط با برگزاری آزمون‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان مازندران اظهار کرد: امتحانات دانشگاه آزاد از ساعت 8 صبح امروز در 12 واحد از 14 واحد این دانشگاه در مازندران به صورت حضوری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آزمون‌ها در 4 سانس صبح و بعدازظهر برگزار شد، افزود: امتحانات در دو سانس صبح و دو سانس بعدازظهر و همچنین با فاصله زمانی یک ساعت برای رعایت مسائل بهداشتی مربوط به ورود و خروج دانشجویان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه در تمامی واحدهای دانشگاه دوره زمانی امتحانات از دو هفته به یک ماه افزایش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: آزمون‌ها در کلاس‌های با تعداد حدود 10 الی ۲۰ دانشجو با رعایت فاصله‌گذاری برگزار می‌شود.

این مسؤول در ادامه افزود: همه دانشجویان با ماسک در جلسه حضور پیدا می‌کنند و در صورت نداشتن ماسک، دانشگاه ماسک در اختیار آنها قرار می‌دهد.

کرمانیان به طرح تعاون آزمون اشاره کرد و افزود: در واقع با اجرای طرح تعاون آزمون و یا آزمون تعاون ما دیگر دانشجوی مسافر نداریم، هماهنگی‌ها برای گرفتن آزمون از دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد محل سکونت آنها انجام شده است، برای مثال دانشجویان شیرازی و یا تبریزی که در واحد ساری مشغول به تحصیل بوده‌اند برای امتحانات به جای حضور در دانشگاه محل تحصیل در واحد شهرستان خود آزمون می‌دهند.

وی در ارتباط با عدم برگزاری امتحانات دانشگاه در تنکابن و رامسر خاطرنشان کرد: زیرساخت لازم برای برگزاری آزمون در این دو شهرستان فراهم نبوده و بحث آزمون تعاون در حال برگزاری است، به لحاظ بهداشتی و ایمنی منطقه، امتحانات در این دو واحد به صورت حضوری با یک هفته تاخیر انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه در گلوگاه واحد دانشگاه آزاد نداریم، بیان کرد: در 14 شهرستان در استان مازندران واحد دانشگاهی داریم که هر دستورالعملی که استانداری مازندران و ستاد مقابله با کرونا به ما اعلام کنند آن را اجرا می‌کنیم.

 /86041/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.