پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز اعمال محدودیت رفت و آمد در جاده های مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع می شود گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از  فردا چهارشنبه ۲۱  شهریور از ساعت ۱۲تا ۲۴ شب و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه و نیز از ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۲۴ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود در جاده کندوان رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲۳ روز ۲ بامداد شنبه ۲۴ شهریور از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد روز شنبه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی نیز از  جاده کرج – چالوس و بالعکس  ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه ۲۴ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ جمعه تا یک بامداد روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء)، تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت : تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ۶ روز شنبه ۲۴ شهریور از جاده‌های کرج – چالوس و  هراز ممنوع  می شود.

سرهنگ قدمی  افزود : همچنین در حال حاضر ترافیک در جاده هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و چالوس روان و عادی گزارش شده است.

وی گفت : وضعیت جوی در جاده های مازندران صاف تا نیمه ابری  پیش بینی می شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.