پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز اعزام کاروان‌های ارزان‌قیمت عتبات عالیات در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدعباس اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زائران مازندران در طول هفته با کاروان‌های زمینی و هوایی درحال اعزام به عتبات عالیات هستند که انتظار داریم در ایام رجب و شعبان شاهد استقبال بیشتر زائران باشیم.

وی افزود: البته طی ماه‌های گذشته نیز با استقبال مازندرانی‌ها در بحث اعزام عتبات عالیات مواجه بودیم؛ به‌طوری‌که بیشترین میزان استقبال در بحث اعزام زمینی مربوط به آذر ماه با ۵۲ اتوبوس بوده و پروازهای عتبات نیز به ۶ پرواز در هفته افزایش یافت.

مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه کاروان‌های ارزان‌قیمت در هفته آینده استارت زده می‌شود، تصریح کرد: کاروان‌های ارزان‌قیمت با دریافت مبلغ ۵ تا ۶ میلیون تومان فرصت خوبی برای اعزام است که در این زمینه نیز مازندرانی‌ها درحال ثبت‌نام هستند و در روزهای آینده باتوجه به تقاضا امکان اعزام وجود خواهد داشت.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام زائران هم به‌صورت زمینی و هم هوایی طی اسفند ماه امسال، تصریح کرد: در ارتباط با سفرهای عتبات نوروزی نیز برنامه‌ریزی‌ها درحال انجام است و هیچ محدودیت برای اعزام نداریم براساس درخواست‌ها برنامه‌ریزی نیز در دستور کار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای اعزام زائران نداریم، گفت: موضوع مهم هوشیاری زائران و پرهیز از ثبت‌نام در دفتر غیرمجاز و آزادبرها است که باتوجه به در پیش بودن نوروز و همچنین مناسبت‌های ایام مشکلات و دردسرهایی بسیاری برای زائران به همراه خواهد داشت که باید هوشیار باشند.

پایان پیام/ ۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.