پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آسمان مازندران امشب و فردا بارانی است

????? ??? ?? ? ???? ????? ? ?????
0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت هوای مازندران طی روزهای آینده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته همانگونه که انتظار داشتیم شاهد ابرناکی آسمان و از شب گذشته نیز شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از ساری و تلوک قائم‌شهر 9 و آمل سه میلی‌متر بوده است.

وی افزود: از لحاظ دمایی روز گذشته کاهش دمایی داشتیم که بیشینه دما مربوط به سیاه‌بیشه چالوس با 31 درجه و صبح امروز کمینه دمای هوا مربوط به بلده با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است، اضافه کرد: از امشب با نفوذ موج ناپایدار و شکل‌گیری تدریجی جریانات شمالی انتظار داریم از سمت غرب استان شاهد افزایش ابر،  وزش باد و بارندگی از سمت غرب استان آغاز شود.

اسدی بیان کرد: روز یک‌شنبه علاوه بر بارندگی شاهد کاهش دما و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اواخر روز یک‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و روز دوشنبه احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد و به‌تدریج جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز از امشب به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.