پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادی گروگان ۲۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی استان، از عملیات ضربتی پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری آدم ربایان و آزادی گروگان ۲۰ ساله در این عملیات خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار “مسعود جعفری نسب” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی مبنی بر ربایش فردی به نام “احسان – ب” در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران،با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس آگاهی، از شناسایی یکی از آدم ربایان در یکی از شهرستان های ساحلی غرب استان خبر داد و گفت: با هماهنگی قضائی متهم در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

 

gerogangiri-babol

 

سردار جعفری نسب ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های فنی به بزه انتسابی اعتراف کرد و محل نگهداری گروگان در یکی از ویلاهای استیجاری در شهرستان محمودآباد شناسایی شد.

 

وی افزود: با شناسایی محل نگهداری گروگان،ماموران با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه پنج متهم دیگر این پرونده را به اتهام آدم ربایی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادی گروگان ۲۰ ساله علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی اعلام کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.