پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادسازی 50 میلیاردی اراضی ملی و جنگلی درمازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزادسازی ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی و جنگلی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان چالوس خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر محصور کردن غیرقانونی و شروع به ساخت‌وساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های ملی و جنگلی در مناطق جنگلی شهرستان چالوس ، موضوع در دستور کار رابطان امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اضافه کرد: در اجرای این ماموریت که در حوزه انتظامی بخش “مرزن آباد” شهرستان چالوس به اجرا در آمد، پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان اداره حفاظت منابع طبیعی آن شهرستان نسبت به تخریب دیوار به متراژ ۲هزارمتر در اراضی ملی و جنگلی که به‌صورت غیر قانونی محصور شده بود اقدام کردند.

محمدپور در این رابطه تصریح کرد: در این عملیات تمام  اراضی محصور شده که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و به دامان طبیعت و جنگل بازگردانده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ارزش زمین رهاسازی شده از چنگ زمین این زمین خوار را برابر نظر کارشناسان ۵۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده متهم دستگیر شد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، لذا هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.