پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادسازی ۳۹۰ کیلومتر از نوار ساحلی/ شهر هوشمند ایجاد می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان پیش ازظهر شنبه در جلسه آزادسازی دریا و شهر هوشمند با اشاره به آزادسازی ۳۹۰ کیلومتر از نوار ساحلی اظهار داشت: واگذاری سواحل دریا به مردم باعث شکل‌گیری امید در جامعه می‌شود.

رازجویان با اشاره به آزادبودن ۳۹۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران، ادامه داد: حدود ۸۵ درصد از سواحل دریای مازندران در دسترس مردم قرار دارد.

وی تاکید کرد: با همراهی نهادها و مراکز نظامی و انتظامی و آزادسازی سواحل در اختیار آنها، بخش قابل‌توجه دیگری از ساحل دریای مازندران در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

رازجویان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: شیوع این ویروس باعث دگرگونی ارتباطات مردم با یکدیگر شده است.

وی با بیان اینکه زندگی مردم بعد از شیوع کرونا متفاوت شده است، افزود: با توجه به توسعه تکنولوژی و ارتباطات، مردم برای لحظه به لحظه زندگی خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

رازجویان توسعه زیرساخت‌های اینترنتی را ضروری دانست و ادامه داد: هرچه بسترسازی بهتر باشد، هوشمندسازی شهرها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون استاندار مازندران هوشمندسازی را عامل همسوکردن نحوه زندگی مردم با پیشرفت تکنولوژی دانست و تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا ضرورت توسعه خدمات‌رسانی اینترنتی به مردم را بیش از پیش نمایان ساخت.

رازجویان، مازندران را استانی گردشگرپذیر دانست و افزود: با توجه به حضور میلیونی مسافرین در استان مازندران، می‌بایست با یک نگاه ملی، زیرساخت‌های استان توسعه یابد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: هوشمندسازی شهرها باعث بهبود خدمات‌دهی به مردم در دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها می‌شود.

رازجویان با اشاره به آموزش آنلاین در مدارس و افزایش تعداد تراکنش خریدهای اینترنتی توسط مردم، اظهار داشت: در چنین شرایطی زیرساخت‌های اینترنتی باید بهبود یابد.

معاون استاندار مازندران یکپارچه‌سازی صدور مجوزات در شهرداری‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: پارک علم و فن‌آوری می‌تواند در هوشمندسازی شهرها نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

کد خبر 5060418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.