پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادسازی میلیاردی اراضی ملی در مناطق ییلاقی بابل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از آزادسازی ۲ و نیم هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در مناطق ییلاقی آن شهرستان از چنگ زمین‌خواران خبر داد. 

وی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی برتصرف غیر مجاز بخش قابل توجهی از اراضی ملی  واقع در مناطق ییلاقی شیخ موسی بخش بندپی شرقی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سجادرود(گلیا) قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی و اوقاف منطقه  دیوارها و حصارهای ایجاد شده در این زمین‌ها تحریب شد .

شالیکار با بیان اینکه در این عملیات دو و نیم هکتار از اراضی ملی که توسط زمین خواران تصرف شده بود رهاسازی و در اختیار منابع طبیعی این شهرستان قرار گرفت از تشکیل پرونده قضائی برای یک باند ۱۱ نفره در این ارتباط خبر داد.

وی با بیان اینکه ارزش زمین‌های رفع تصرف شده در این عملیات بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.