پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آزادسازی بیش از ۴۲۶ هکتار از اراضی ملی در مازندران

0

به خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری افزود: رقم مذکور مربوط به ۵۱۸ فقره اراضی ملی و منابع طبیعی بوده که ۵۰۰ فقره به منابع طبیعی مازندران(ساری) و ۱۸ فقره به منابع طبیعی استان(نوشهر) اختصاص داشته است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان مازندران افزود: از مجموع ۴۲۶ هکتار فوق الذکر،  ۴۱۹ هکتار اراضی در محدوده منابع طبیعی مرکز استان (ساری) و بیش از ۷ هکتار به منابع طبیعی استان (نوشهر) مرتبط بوده است.

 اکبری در ادامه با تاکید بر لزوم آزاد سازی عرصه‌های ملی اظهار کرد: حفظ حقوق بیت‌المال از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای دستگاه قضایی استان برخوردار بوده و حفظ انفال، اراضی ملی و منابع طبیعی همیشه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در کنار اجرای کامل و دقیق مصوبه‌های شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند، باید تلاش خود را به کار گیرند تا از اراضی ملی، منابع طبیعی و بیت‌المال به بهترین شکل ممکن پاسداری و حفاظت کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.