پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«آرمان شمال» به رسانه‌های مجازی مازندران پیوست

با تغییر نام پایگاه خبری نرماب دوسر، این پایگاه خبری با گسترش فعالیت خود در حوزه اخبار شمال کشور با نام پایگاه خبری « آرمان شمال » کار خود را آغاز کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، با تغییر نام پایگاه خبری نرماب دوسر، این پایگاه خبری با گسترش فعالیت خود در حوزه اخبار شمال کشور با نام پایگاه خبری « آرمان شمال » کار خود را آغاز کرد.

 

مدیریت این پایگاه خبری را آقای آرمان رضایی از همکاران جوان رسانه ای و از اهالی روستای آغوزگله چهاردانگه که طی دو سال پایگاه خبری نرماب دوسر را مدیریت می کرد بر عهده دارد.

 

armanshomal2

 

این پایگاه خبری در معرفی خود نوشت: سایت نرماب دوسر به آرمان شمال تغییر یافت با افزایش جمعیت جهانی و پیشرفت دانش و تکنولوژی و تبدیل شدن جهان به دنیای اطلاعات و ارتباطات، برآن شدیم با حضور در عرصه رسانه علاوه بر انعکاس اخبار و وقایع شمال کشور، در رشد و تعالی مطبوعات و رسانه سه استان (مازندران، گیلان و گلستان) سهیم باشیم.

 

با همین نیت کار خود را گام به گام و از منطقه ای محروم در چهاردانگه آغاز کردیم و در ادامه با گسترش فعالیت و حرکتی رو به جلو اهداف بزرگ تر خود که همان حضور فعال در جمع رسانه های استانی و شمالی است دست یافتیم.

 

پایگاه خبری نرماب دوسر از سال ۱۳۹۲  برای بررسی و تحلیل مشکلات و معضلات بخش چهاردانگه ساری به جمع رسانه های چهاردانگه پیوسته است.

 

پس از گذشت ۲ سال از فعالیت پایگاه خبری نرماب دوسر با پیشنهاد بازدیدکنندگان و همکاران این سایت به کار درحوزه شمال کشور با برطرف کردن ضعف ها و نقص های قبلی و اضافه کردن بخش های متنوع و مخاطب پسند، و با در اختیار گرفتن نیروهای مجرب برای پوشش اخبار مهم شمال کشور از امروز با نام جدید ” آرمان شمال” با آدرس اینترنتی ( www.armanshomal.ir ) آغاز بکار کرد.

 

لازم بذکر است حوزه فعالیت پایگاه خبری آرمان شمال در ۴ موضوع خبر، عکس، فیلم و صدا در تمامی بخش‌ها میباشد.

 پایگاه خبری تحلیلی آرمان شمال از نویسندگان ، صاحب نظران و اهالی قلم استان‌های مازندران، گیلان و گلستان برای همکاری در ستون های مختلف  دعوت به عمل می آورد.

 

* نرماب دوسر نام منطقه ای در بخش چهاردانگه شهرستان ساری میباشد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز پیوستن پایگاه خبری « آرمان شمال » را به عرصه ی رسانه های استان تبریک گفته و برای مدیر جوان و پر تلاش آن آرزوی موفقیت و سربلندی و ثابت قدمی دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.