پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین امیدهای استقلال خوزستان در دربی اهواز/ روز سخت نساجی

0

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر امروز و با انجام ۲ بازی آغاز می‌شود. در اولین بازی استقلال خوزستان و فولاد در قالب دربی اهواز به مصاف هم می‌روند و یکساعت پس از آن ماشین سازی در تبریز از نساجی پذیرایی می‌کند.

استقلال خوزستان که در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، با سید محمد علوی جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر که به تازگی هدایت آن را بر عهده گرفته مقابل فولادی قرار می‌گیرد که با ۳۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

استقلال خوزستان شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر ندارد و اگر بخواهد کورسوی امیدش برای این منظور زنده بماند، باید از این میدان دست پر خارج شود.

در دیگر دیدار امروز، ماشین سازی در خانه از نساجی پذیرایی می‌کند. دو تیم ۲۶ و ۲۵ امتیازی که در میانه جدول قرار دارند و تنها انگیزه‌های این دو تیم ایستادن در رده‌های بالاتر می‌باشد.

برنامه بازی‌های امروز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر:

ماشین سازی – نساجی/ساعت ۱۸؛ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بابک داوری – مهرداد نجفی کمک داوران اضافی: علی میرغفاری– حسین زیاری داور چهارم: حمیدرضا کنعانی ناظر: بهرام مهرپیما

استقلال خوزستان – فولاد/ساعت ۱۹؛ ورزشگاه غدیر اهواز
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: سعید قاسمی – یعقوب حجتی کمک داوران اضافی: علی اصغر مؤمنی – احمد محمدی داور چهارم: محمد هاشمی نسب ناظر: محمدرضا فلاح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.