پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین اخبار از دیدار حساس نساجی پرسپولیس/ از فروش ۶ هزار بلیط تا حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دیدار حساس نساجی و پرسپولیس آخر هفته درحالی در قائمشهر برگزار خواهد شد که پرسپولیس بخت نخست قهرمانی و تیم صدرنشین لیگ در صورت برتری در این دیدار با خیال راحت در قائمشهر جشن قهرمانی خواهد گرفت. از طرفی با توقف پرسپولیس و پیروزی سپاهان، این تیم اصفهانی است که قهرمان لیگ خواهد شد.

از طرفی دیگر از آنجایی که پرسپولیس بخت نخست قهرمانی است، شنیده شده سجادی وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای برگزاری جشن قهرمانی به قائمشهر سفر خواهد کرد.

کاروان تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران برای برگزاری آخرین بازی فصل در لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر، چهارشنبه هفته جاری با هواپیمای اختصاصی وارش که متعلق به مالک باشگاه نساجی است، به فرودگاه شهدای ساری می‌آیند.

به مانند سایر تیم‌های بزرگ کشور، پرسپولیسی‌ها هم در هتل میزبان بابلسر اسکان خواهند داشت.

فروش بلیط این بازی برای حضور تماشاگران در این وزشگاه ۱۰ هزار نفری به صورت اینترنتی انجام می‌شود و با توجه به مسائل فنی، فقط ۶ هزار تماشاگر بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

براساس ضوابط و قواعد بازی‌های لیگ برتر فوتبال ۱۰ درصد سهمیه بلیط مربوط به تماشاگران تیم مهمان است که این موضوع در بازی پیش رو قرار است اعمال شود.

به گزارش فارس؛ بازی نساجی و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار کشور براساس برنامه زمانبندی سازمان لیگ پنجنشنبه هفته جاری در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.