پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین آمار کرونا در مازندران|شناسایی ۲۰۷ بیمار جدید کرونایی

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، وارد دوازدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا می‌شویم درحالی‌که شمار مبتلایان کماکان سه رقمی و بستری‌شدگان چهاررقمی است.

شاهد وضعیت نگران‌کننده کرونایی استان مازندران از نیمه دوم تیر ماه امسال بودیم که تداوم این وضعیت از ابتدای آذر ماه موجب اجرای محدودیت‌های کرونایی شد و کماکان نیز ادامه دارد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۹۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۶۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۲۰ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار جدید بستری و ۲۸ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۲۰۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۲۸۸ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/ 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.