پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین آمار بیماران کرونایی در مازندران| ابتلای 630 نفر به کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دردسرهای قرمز کرونایی طی چهار ماهه گذشته برای دومین بار درحالی ادامه دارد که طی روزهای اخیر با افزایش آمارها وضعیت نگران‌کننده‌ای را شاهد هستیم.

طی چهار ماه اخیر که مازندران وارد شرایط قرمز کرونایی شده آمارها روند افزایشی پیدا کرده به‌طوری‌که آمار موارد ابتلای روزانه به بیش از 300 نفر و آمار بیماران بستری به حدود 2هزار نفر رسیده است.

طی روزهای اخیر نیز شاهد اوج‌گیری آمار ویروس کرونا نسبت به روزهای قبل هستیم که می‌توان دلیل آن را در سیر و سفرها و کم‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی یافت.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۸۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنونن ۴۷۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۲۲ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید بستری و ۲۴ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۱۱۶ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۶۳۰ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.