پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آتش سوزی در جنگل های هفت خال چهاردانگه + تکمیلی

صبح امروز ( دوشنبه ، 11 خرداد 1394 ) بخش هایی از جنگل هفت خال چهاردانگه دچار حریق شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، صبح امروز (دوشنبه 11 خرداد 1394) بخش هایی از جنگل هفت خال چهاردانگه دچار حریق شد. این آتش سوزی که از صبح امروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، روستاهایی را که در محوطه ی جنگلهای دهستان گرماب قرار دارند تهدید می کند.

 

با شروع آتش سوزی، یگان های حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، بسیج و نیروهای مردمی منطقه برای مهار آتش سوزی به منطقه اعزام و همچنان در حال تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

 

در اثر گرمای بی سابقه فصل بهار در چند روز گذشته آتش سوزی یکی از خطراتی است که جنگل های بخش چهاردانگه را تهدید می کند.

 

به محض اطلاع از جزئیات این حادثه، مراتب را به اطلاع شما خوانندگان گرامی خواهیم رساند.

 

 خبر تکمیلی:

 

ابراهیم ولاشی، عضو شورای بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز از مهار آتش سوزی صبح امروز در جنگل هفت خال خبر داد.

 

وی در این باره به خبرنگار ما گفت: آتش سوزی صبح امروز در جنگل هفت خال موجب سوختن بخش هایی از این جنگل و آسیب دیدن درختان آن شد.

 

ولاشی ادامه داد: این آتش سوزی بعدزظهر امروز حدود ساعت 13:30 با تلاش نیروهای امدادی، نیروهای بسیج، امداد و نجات و مردم مهار و جلوی خسارت بیشتر گرفته شد.

 

عضو شورای بخش چهاردانگه از کلیه ی نهادها و ارگان هایی که در خاموش کردن آتش تلاش کرده اند از جمله نیروهای بسیج، نیروهای امداد و نجات، مدیریت ستاد بحران استان وکلیه ی نیروهای امدادی و پروازی که به شکل آماده باش در اختیار بخش چهاردانگه بودند تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.