پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آب شرب نیمی از شهر بابل ۶ روز بعد از سیل همچنان قطع است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیازآذری پیش ازظهر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران با عنوان اینکه در جریان سیل همه دستگاه‌ها پای کار بودند اظهار داشت: چگونه می‌توان خسارت‌های مالی و معنوی وارده ناشی از سیل را به استان جبران کرد و امروز تأمین آب شرب مردم استان از دغدغه‌ها است.

وی با بیان اینکه نیمی از شهروندان بابلی شش روز از آب شرب محروم هستند گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم منطقه از آب شرب بهره مند هستند.

وی با اشاره به بازدید از تصفیه خانه آب شرب خواستار تسریع در تکمیل آب شرب شهرهای گروه‌های الف شد و گفت: ۷۰ هزار مشترک در مناطق سیلزده از کم آبی و بی آبی رنج می‌برند.

نیازآذری بااظهار اینکه در بخش راه، تأسیسات آب و فاضلاب و منازل مسکونی، خزانه‌ها و سردهنه های کشاورزی خسارت جدی وارد شده است از دولت خواست در این زمینه تدبیر اساسی به خرج دهد.

ولی اله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس نیز با عنوان اینکه سیل به حوزه انتخابیه خسارت زده است تصریح کرد: برای انتقال آب سد البرز به منطقه پیگیری‌های زیادی کردیم و تاکنون نتیجه نداد.

وی با اظهار اینکه ۶۴ میلیارد تومان به حوزه انتخابیه براثر سیل خسارت وارده شده است گفت: با ۱۰ درصد این مبلغ می‌توانستیم از بروز چنین خسارتی جلوگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.