پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آبگرفتگی 5 روستا در محمودآباد مازندران

0

ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد از آبگرفتگی پنج روستای این شهرستان بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد. ‎

علیرضا شریعت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:  بر اثر بارش شدید باران که از عصر پنجشنبه آغاز شد و عصر جمعه شدت گرفت، راه های ارتباطی و خانه های  پنج روستا در بخش مرکزی و سرخرود محمودآباد دچار آب گرفتگی شدید شد.

وی روستاهای دچار آبگرفتگی را زردآب، میان کلمرز، علمده شرقی، عزت آباد و تازه آباد معرفی کرد و گفت: که تعدادی از واحدهای مسکونی روستا هم دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه آبگرفتگی راه روستاها را هم مسدود کرده بود، تصریح کرد: راه چهار روستا ساعاتی پس از آبگرفتگی باز شد و راه یک روستای دیگر هم صبح امروز باز شد.

شریعت با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای مدیریت بحران با کمک مردمی در حال استقرار کیسه های شن و بازگشایی معابر هستند، افزود: علت اصلی این آب گرفتگی عدم لایروبی رودخانه های محلی و همچنین ورود حجم بالای آب بر اثر بارش شدید باران به رودخانه ها است.

وی خاطرنشان کرد:  تا زمان عادی شدن شرایط نیروهای مدیریت بحران در محل حاضر خواهند بود و تمامی دستگاه های شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

فرماندار محمودآباد یادآور شد: در حال حاضر میزان خسارت وارد شده مشخص نیست و برای برآورد خسارت باید تا پاین بارندگی منتظر ماند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.