پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آبگرفتگی و کدر شدن آب چاشنی بارندگی در بابلسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در این شهرستان پس از هر بارش باران ساکنان این شهر به‌جای خوشحالی باید ناراحت باشند و از شرایط به وجود آمده تاسف بخورند چرا که پس از بارش باران از طرفی با قطعی آب به دلیل کدورت آب و خارج شدن تصفیه‌خانه آب از مدار مواجه شده و هم با آبگرفتگی شدید معابر روبه رو خواهند شد‌.

 

عصر جمعه پس از یک بارش نسبتا شدید چندساعته معابر اصلی و فرعی شهر بابلسر دچار آبگرفتگی شدید شد و در برخی منازل مسکونی شهروندان نیز مشکل به وجود آمد.

 

پس از وقوع این حادثه نیروهای آتش‌نشانی طی عملیات‌هایی جهت مهار آبگرفتگی اقدام کردند و نیروهای واحدهای شهرداری در اولین زمان بروز مشکل جهت کنترل باران سیل‌آسا در سطح شهر حضور یافتند.

 

رضا رحیمی شهردار بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با تشکر از تلاش‌های نیروهای واحدهای شهرداری در جهت آبگرفتگی معابر بابلسر گفت:
شهرداری بابلسر به تنهایی جهت رفع مشکلات به وجود آماده تلاش کرده است.

وی ادامه داد: هیچ یک از ارگان‌ها مربوطه و مسؤولان دستگاه‌ها حتی برای کنترل بار ترافیکی  امروز در صحنه حضور نداشتند و این معضل به تنهایی و بدون همکاری هیچ نهادی بر عهده ما بود.

طی پیگیری خبرگزاری فارس و گفت‌.گو با فرماندار و عوامل شهرداری بابلسر باران سیل‌آسا بابلسر تاکنون هیچگونه خسارتی برای شهروندان برجای نگذاشته است.

اننهای پیام/۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.