پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آئین تشییع و خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام در آمل برگزار می‌شود

0

عابدین داغمه چی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این روزها با ورود ۱۳ شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس به مناطق شهری، روستایی، محلات، دانشگاه ها، ادارات، مدارس و مناسبت های دینی و مذهبی حال و هوای شهدایی در مازندران حاکم شد.

وی با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(ع)، افزود: در شهرستان آمل نیز شهید گمنام ۲۵ ساله عملیات ایذایی والفجر ۸ بوارین میهمان زنان، مردان، دانشجویان و فرزندان این دیار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: شهید خوشنام میهمان آملی ها در یک روز از ساعت ۶ صبح پس از وداع در ساختمان بسیج دانشجویی تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب در ۱۳ دانشگاه به میهمانی اهل علم و دانش رفت و این آئین در هر دانشگاه با برنامه روایتگری، سخنرانی و مداحی همراه بود.

داغمه چی با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها از شهدای گمنام و تجدید عهد و میثاق با آنها، گفت: از صبح فردا شنبه پیکر مطهر شهید گمنام در کنار دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان آمل خواهد بود.

وی یادآور شد: مراسم تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان آمل روز یک شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان آمل تشییع و خاکسپاری می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یک شنبه آینده پیکر شهدای خوشنام از سپاه پاسداران این شهرستان تا میدان ۱۷ شهر بر روی دست زنان و مردان غیور تشییع می شود، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدا حسینیه رضوان آفتاب ۵ به خاک سپرده خواهد شد همچنین در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پیکر دیگر شهید گمنام در شهر امامزاده عبدالله از شهرداری تا حرم آستان امامزاده عبدالله(ع) تشییع شده و در پادگان مالک اشتر خاکسپاری می شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.