پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آئین تجلیل از مدیران بازنشسته و معارفه مدیران مستقل جدید برگزار شد

آئین تجلیل از مدیران بازنشسته و معارفه مدیران مستقل جدید منطقه چهاردانگه صبح امروز با حضور رئیس اداره برگزار شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ آئین تجلیل و تقدیر از مدیران بازنشسته چهاردانگه و معارفه مدیران جدید مدارس مستقل این منطقه صبح امروز با حضور رئیس، معاونین و مدیران فوق الذکر در نمازخانه اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم بعضی مدیران با بیان خاطراتی از سالهای خدمت، نصایحی را جهت اداره بهتر امور مدرسه به مدیران جدید گوشزد کردند.

حامد خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن تقدیر از زحمات مدیران بازنشسته تاکید کرد: «آنچه که آموزش و پرورش منطقه را در تمام زمینه ها برجسته کرده است، تلاش و فداکاری شما در مدارس چهاردانگه بوده است.»

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران درگذشته اش عنوان کرد: «برکت معلم بودن هم در دنیا و هم در آخرت همواره همراه آن عزیزان سفر کرده بوده و هست.»

این مقام مسئول از مدیران جدید خواست تا با حفظ نقاط قوت مدارس، نقاط ضعف را پوشش دهند تا سال تحصیلی آتی، سالی پر از اتفاقات خوب برای چهاردانگه باشد.

گفتنی است در این آئین با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای از مدیران بازنشسته تجلیل به عمل آمد و ابلاغ مدیران مستقل جدید جهت شروع فعالیت شان به آنها تقدیم گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.