پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۸۵ پروژه راهداری در مازندران اجرایی و عملیاتی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی نجفی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به منظور گرامیداشت هفته دولت، ۸۵ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال آغاز به کار و مورد افتتاح قرار خواهد گرفت، افزود: ا این اداره کل با افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز به کار ۷ پروژه عمرانی سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: بیشترین پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در حوزه راهداری به تعداد ۶۹ پروژه بوده که شامل اجرای روکش آسفالت، احداث دیوارهای حفاظتی، تعمیر و مرمت پل‌های بزرگ و احداث روشنایی است.

نجفی ادامه داد: در حوزه معاونت فنی و نظارت این اداره کل نیز هشت پروژه عمرانی مورد افتتاح می‌شود که مهم‌ترین آنها تعریض محور قائمشهر _ جویبار و احداث دور برگردان متی کلاً است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به پروژه‌های آغاز به کار این اداره کل در هفته دولت امسال اشاره و خاطرنشان کرد: در این هفته عملیات اجرایی هفت پروژه این اداره کل با مبلغ قرارداد ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شده که از جمله می‌توان به تعریض محور شیرگاه _ بابل، بهسازی و تعریض محور جاده نظامی، روکش آسفالت محور لاویج _ چمستان و احداث روشنایی در کمربندی فریدونکنار اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در بین ادارات تابعه این اداره کل، شهرستان‌های ساری، بابل، نور، نکا، تنکابن و گلوگاه بیشترین سهم پروژه‌های افتتاحی دارا بودند و در سال جاری عملیات اجرایی ۷۳۳ پروژه راهداری و عمرانی در دو بخش ملی و استانی توسط اداره کل در دست اجراست.

کد خبر 5005395
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.