پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۳ گلخانه کوچک در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر یحیی یوسف پور ظهر سه شنبه در سومین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح برنامه‌های این روز که با حضور استاندار مازندران به بهره برداری رسید، به خبرنگاران گفت: یکی از این طرح‌ها بهره برداری از پروژه‌های مخابراتی اعم از تبدیل کابل‌های هوایی به زمینی، آغاز عملیات اجرایی نصب سایتBTS همراه اول و نصب ۱۷ دستگاه AG (کافوی نوری مخابراتی) در ۳۰ روستا و پنج نقطه شهری قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بوده است.

فرماندار قائمشهر همچنین از افتتاح یک تالار پذیرایی خبر داد و افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با محوریت اقتصادی و گردشگری به بهره برداری رسید توانست برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

یوسف پور در خصوص بهره‌برداری از طرح‌های هادی که به طور متمرکز در روستای خرماکلا برگزار شد، توضیح داد: عملیات اجرایی طرح هادی روستاهای خرماکلا، باغدشت، حاجی کلاً صنم و ریکنده به طور متمرکز در روستای خرماکلا با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعم از زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی و بلوار انجام شد.

وی همچنین از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۳ گلخانه در مقیاس کوچک و گیاهان زینتی و ۲ واحد گلخانه لیمو ترش با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

یادآور می‌شود، مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنید در زمینی به مساحت ۵ هزارو ۲۰۰ متر مربع و ۵۰۰ متر بنا با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد و ۱۷۶۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۲۵۵ نفر از خدمات این مرکز بهره مند شدند

کد خبر 5008230
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.