پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۲۲ کیلومتر از راههای کشور روسازی آسفالت می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کدخدازاده شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح ۷ کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور هراز با اشاره به اینکه برای ۶۲۲ کیلومتر از جاده‌های کشور پروژه روسازی آسفالت تعریف کردیم که تا اکنون ۱٨۵ کیلومتر از آن آماده شده است، افزود: این ۱۸۵ کیلومتر در استان خراسان شمالی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی و خراسان رضوی و غیره صورت گرفته است و تا اردیبهشت سال آینده به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مازندران چندین پروژه آماده بهره برداری داریم و هم اکنون به صورت آزمایشی راه اندازی شده اند، افزود: کمربندی نور – رویان، کمربندی محمودآباد و چند پروژه دیگر الان برای تردد به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته است و اردیبهشت ۹۸ افتتاح می‌شود.

کد خدازاده با اشاره به اینکه از آمل تا پلیس راه بایجان چهار خطه شده است، افزود: در محدوده آمل تا بایجان تنها محدوده سد هراز چهار خطه نشده است که راه جایگزین در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه امروز حدود ۷ کیلومتر از محور هراز با هزینه بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بهره برداری شد، گفت: ۴ کیلومتر در محدوده پارک جنگلی، ۵۰۰ متر محدوده بلبل خون و ۲.۵ کیلومتر در محدوده تونل شماره ۵ و یا منطقه ناندل افتتاح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.