پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۸ درصد پست های سازمانی محیط زیست مازندران خالی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی ابراهیمی کارنامی بعدازظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از محیطبانان برتر استان با اشاره به تقدیم ۲۲ حانباز در راه صیانت از محیط زیست اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ محیط بان از ۵۳۰ هزار هکتار از مناطق حفاظت شده در استان صیانت می‌کنند.

وی سطح مناطق حفاظتی استان را هزار و ۷۰۰ هکتار بیان کرد و با اشاره به خالی بودن ۵۸ درصد پست‌های سازمانی در استان اظهار داشت: همکاران محیط بانان در مناطق سخت و صعب العبور مشغول خدمت رسانی هستند.

وی فرسودگی تجهیزات و کمبود تعداد محیط بانان و پایین بودن حقوق و دستمزد را از مهمترین مشکلات برشمرد و گفت: ظرفیت خوبی در استان وجود دارد که حوزه رسانه از جمله آن است.

مدیرکل محیط زیست مازندران با تقدیر از استاندار مازندران یادآور شد: مازندران پاک و میراث زمین از جمله پیشنهادات استاندار در بدو تصدی این سمت بوده است.

وی با اشاره به تلفات غیرعادی پرندگان در میانکاله در سال گذشته افزود: این حادثه غیرمترقبه و بحران بود و با پای کار آمدن دستگاه‌های مختلف، این بحران مدیریت شد.

ابراهیمی از دریا به عنوان ظرفیتی برای اشتغال و درآمد استان یاد کرد و گفت: ۱۳۰ مناطق برای ایجاد اسکله تفریحی و دریایی در استان شناسایی شده است.

کد خبر 4963484
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.