پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۲۰ طرح و عملیات مبارزه با مواد مخدر در مازندران انجام شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد کشفیات مواد مخدر در بهار ۹۹ در مازندران خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال ۹۹ بیش از ۸۷۲ کیلو انواع مواد مخدر در مازندران کشف شد.

وی افزود: در طی این مدت با انجام ۵۲۰ طرح و عملیات سه هزار و۱۱ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر دستگیر که از این تعداد دو هزار و ۹۰۷ نفر مرد و ۱۰۴ نفر زن بودند.

مظفری از رشد کشفیات هروئین و کراک در استان خبر داد و گفت: با تدابیر و پیگیری فرمانده جدید نیروی انتظامی استان روزهای آینده برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در استان شدیدتر خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین اظهار داشت: درفصل بهار دو هزار و ۷۷۸ پرونده در زمینه جرایم مواد مخدر در استان تشکیل شده و هزار و ۶۹۸ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

وی در پایان از دستگیری ۹۸۶ معتاد در استان در طی همین مدت خبر داد و گفت: با پیگیری اداره کل بهزیستی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مراکز اقامتی ترک اعتیاد در حال بررسی است و تعدادی از این مراکز که دارای شرایط لازم بر اساس پروتکل بهداشتی ویروس کرونا بودند مجوز جذب بیمار را برای ترک اعتیاد دریافت کرده اند.

کد خبر 4960401
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.