پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰ واحد مسکن مددجویی در آمل ساخته می‌شود/ تحویل ۱۴ واحد مسکن محروم در هفته بسیج

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی عصر امروز در آئین افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال هفته بسیج این شهرستان در شهرستان ممرزکتی بخش دابودشت، اظهار کرد: بسیج از مهمترین یادگار امام امت بوده که امروزه نه تنها در عرصه نظامی و دفاعی بلکه نقش‌آفرینی بسیج در تمام عرصه‌های سازندگی، عمرانی، کمک به نیازمندان، ساخت خانه محروم، عرصه‌های مختلف علمی، کمک‎های مؤمنانه و ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثرگذار و کلیدی است.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در کنترل اغتشاشات اخیر و حفظ امنیت جامعه که جان برکف گرفتند تا آرامش مردم برهم‌نخورد، افزود: بسیج واژه بزرگی در هم‌افزایی، تعامل و در کنار هم بودن است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ساخت و تحویل ۴۰ واحد پروژه مسکن مددجویی و مسکن محروم شهرستان آمل طی سال جاری با همکاری نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: تعداد ۱۴ واحد مسکن محروم در هفته بسیج بهره‌برداری می‌شود.

وی با اعلام انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ساخت سایت گلزار شهدا، بیان کرد: دو گلزار پاسدار شهید عباد زارعی و سرباز شهید سید روح‌الله آقاپور در روستای ممرزکتی بخش دابودشت در هفته بسیج بهره‌برداری شد همچنین تعداد پنج سایت گلزار شهدا در شهرستان آمل برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و معرفی الگوهای انقلاب اسلامی در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

مسلمی با اشاره به افتتاح ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در حوزه امیدآفرینی و اشتغال در آمل، اظهار کرد: امروزه دشمنان استکباری تمام تکنیک‌ها و توان خود را برای ناامیدی مردم ایران به کار گرفتند و یکی از مسیرهای ایجاد ناامیدی در بین مردم موضوع بیکاری است، با ایجاد کار و اشتغال در جامعه می‌توان بر برنامه‌‎های شوم دشمنان غلبه کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه و یاری رساندن به محرومان جامعه، یادآور شد: توزیع بسته معیشتی بعد از همه‎گیری کرونا ویروس رنگ و بوی ویژه به خود گرفته است همچنین در شهرستان آمل تاکنون 6 هزار بسته کمک مؤمنانه، دستگیری از نیازمندان و مواسات هزار بسته در آمل بین نیازمندان جامعه هدف با حفظ آبرو و کرامت انسانی تویع شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه باید خدمت صادقانه به مردم در اولویت کارها باشد، گفت: امید داریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم سرباز خوبی برای انقلاب و اسلام باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.